Zgodovina Slovenije na mednarodnih razstavah Expo
Slovenija se bo v Dubaju na mednarodnih razstavah Expo predstavila petič. Prvič se je Slovenija kot samostojna država predstavila na specializirani svetovni razstavi Expo '98 v Lizboni, in sicer s sloganom Slovenia Terra Mystica. Sledile so še predstavitve na svetovnih razstavah v Hannovru leta 2000, v Šanghaju leta 2010 in v Milanu leta 2015.
Expo '98 Lizbona
EXPO v Lizboni je potekal med 22. majem in 30. septembrom 1998, na njem je sodelovalo 164 držav in mednarodnih organizacij. Slovenija se je pod geslom "Slovenia - Tera Mystica", ki izvira iz našega bogatega podzemnega podvodnega sveta ter spoznanja, da je naša država za mnoge še nepoznana dežela, predstavila kot moderna srednjeevropska, turistično atraktivna, gospodarsko zanimiva in okoljevarstveno osveščena država, ki leži na pomembnem cestno prometnem razkrižju in morskem ustju.
Expo 2000 Hannover
EXPO v Hannovru je potekal od 1. junija do 31. oktobra 2000, sodelovalo je 153 držav in mednarodnih organizacij. Osrednja tema Expa je bila "Človeštvo, narava, tehnologija - začetek novega sveta", Slovenija pa se je predstavila na razstavnem prostoru v razstaviščni dvorani v velikosti 500 m2, ki je simboliziral virtualni travnik realnega hrepenenja. Travnik je naravno okolje in poudarja ekološko osveščenost ljudi, ki živijo v sožitju z naravo. Tema predstavitve Slovenije je bila "Ljudje in delo".
Expo 2010 Šanghaj
EXPO v Šanghaju je pod temo "Boljše mesto, boljše življenje" potekal od 1. maja do 31. oktobra 2010. Na razstavi je sodelovalo 246 držav in mednarodnih organizacij.
Expo 2015 Milano
EXPO v Milanu je potekal od 1. maja do 31. oktobra 2015. Slovenija se je na razstavi predstavila s sloganom "I Feel Slovenia: Green. Active. Healthy". Slovenija se je že pri zasnovi projekta zavedala, da je EXPO Milano 2015 izjemnega pomena in velika priložnost. Razlog je predvsem v bližini in pomembnosti italijanskega trga za Slovenijo. Ključni cilji Slovenije so bili: krepitev ugleda Slovenije in večanje prepoznavnosti državne znamke "I Feel Slovenia", povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in storitev na italijanskem in svetovnem trgu in promocija Slovenije kot turistične destinacije.