Uspešna podjetja integrirajo vse vidike trajnostnega razvoja v poslovne procese, s trajnostno naravnanostjo pa prispevajo k razvoju gospodarstva, k ohranjanju in razvijanju novih delovnih mest. Na današnji okrogli mizi, ki jo je moderirala Daniela Bervar Kotolenko, podjetnica in ustanoviteljica Edutrain.me, so se mladi managerji pogovarjali o trajnostnem vodenju in navdihovanju ljudi v organizacijah.
Mark Kalin, višji direktor za razvoj poslovanja v družbi Kolektor verjame, da je ključna komunikacija z zaposlenimi tako v majhnih, kot velikih podjetjih. »Proizvodnjo robotiziramo, da bi lahko osnovne stvari opravljali roboti, zaposlenim pa s tem omogočimo prehod na boljše položaje, kjer lahko izkažejo tudi svojo kreativnost. To je sprememba za ljudi, da lahko postanejo boljši in usmerijo svoj fokus drugam. Pomembno pa je, da to pravilno interno skomuniciramo, da zaposleni vedo, da ne bomo odpuščali nikogar.« »Vodje so tisti, ki postavijo zgled. Če bo vodja stremel k spremembam, bodo ljudje to videli in mu sledili. Komunikacija in besede na letakih, internih kanalih ne pomenijo nič, če mi ne naredimo dela. To je ključno,« dodaja Alenka Vidic Praprotnik, direktorica komunikacijske skupine »o28«. Žiga Vavpotič, direktor podjetja Globaldreamvision je izpostavil kako težko je spremeniti navade, tudi če gre za majhne stvari za bolj trajnostno življenje, za naše prihodnje generacije. »Na koncu dneva se bomo vseeno morali zavedati, da vsako dejanje šteje in da se vse začne s posameznikom.« Borut Čeh, direktor podejtja Labena je spodbudil k pogovoru, komunikaciji in opolnomočenju svojih zaposlenih. »Seveda lahko delamo napake, a pazimo, da jih ne ponavljamo.«
Vsi mladi managerji so se ob koncu strinjali, da smo mi prvi, ki moramo narediti spremembo. »Zdaj je čas, da naredimo razliko.«